Reklamace
1. Stažení a vyplnění reklamačního formuláře
Stažení a vyplnění formuláře
Použijte odkaz (viz níže) pro stažení formuláře, poté jej vytiskněte a vyplňte. Vyplněný formulář vložte do balíku se zbožím, které si přejete reklamovat.
2. Postup k odeslání
Zabalte zboží a odešlete
Kompletní balík, který se skládá ze zboží určeného k vrácení, vyplněného formuláře , zašlete poštou na naši adresu:
Bohemia Garnet Jewellery a.s., Tázlerova 253, 511 01, Turnov (zpoplatněno),
Podejte na nejbližší ZÁSILKOVNĚ jako zpětnou zásilku ( o kod k zásilce požádejte na telefoním čísle +420 725 535 406 nebo na emailu uvedeném na webových stránkách, toto odeslání je zdarma pouze u reklamací do 2 roků )
Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší žádosti.
- zboží musí být řádně zabaleno, aby se zabránilo jeho poškození během přepravy
- reklamaci se snažíme vyřídit v nejbližší možné době (maximálně do 30 dnů)
- při odeslání poštou, pečlivě uschovejte podací lístek
- v případě vrácení zboží využijte postup pro vrácení zboží, nikoli pro reklamaci
- zboží poslané poštou posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.