Všechny objednávky budou odeslány po 15. 8. 2021 z důvodu celofiremní dovolené. Bez omezení lze nakupovat v našich prodejnách. Děkujeme za pochopení.

1. Stažení a vyplnění reklamačního formuláře 

Stažení a vyplnění formuláře 

Použijte odkaz (viz níže) pro stažení formuláře, poté jej vytiskněte a vyplňte. Vyplněný formulář vložte do balíku se zbožím, které si přejete reklamovat. 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

2. Postup k odeslání

Zabalte zboží a odešlete

Kompletní balík, který se skládá ze zboží určeného k vrácení, vyplněného formuláře , zašlete poštou na naši adresu:

Bohemia Garnet Jewellery a.s., Tázlerova 253, 511 01, Turnov (zpoplatněno),

Podejte na nejbližší ZÁSILKOVNĚ jako zpětnou zásilku ( o kod k zásilce požádejte na telefoním čísle +420 725 535 406 nebo na emailu uvedeném na webových stránkách. (toto odeslání je zdarma)

Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší žádosti.

  • zboží musí být řádně zabaleno, aby se zabránilo jeho poškození během přepravy
  • reklamaci se snažíme vyřídit v nejbližší možné době (maximálně do 30 dnů)
  • při odeslání poštou, pečlivě uschovejte podací lístek
  • v případě vrácení zboží využijte postup pro vrácení zboží, nikoli pro reklamaci
  • zboží poslané poštou posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.